Minggu, 04 Agustus 2013

si për të vendosur prokurë në shfletues të njohura të tilla si Firefox, Google Chrome dhe Internet Explorer (IE)

Këtu unë do të shpjegojë   si për të vendosur prokurë në shfletues të njohura të tilla si Firefox, Google Chrome dhe Internet Explorer (IE).   Prokurë   përdoret në një emergjence në qoftë se lidhja juaj e internetit çrregullime sedanga. Supozoni një lidhje interneti, kur ju nuk mund të hapë një faqe të jashtëm, siç ka ndodhur ditë të tjera kur   Smartfren duke u zhvlerësuar. Sepse penggunaanproxy   Kjo është vetëm për raste urgjente vetëm, unë sugjeroj që ju të mos përdorur shpesh shfletoj   proxy, lëre  prokurë   që ju nuk e njohin.

Për të marrë   prokurë   liruar në vetvete ka shumë rrugë, nga të cilat ju mund të mencariproxy   lirë në Hidemyass. Kërko Tutorial   prokurë   Falas   Hidemyass   Kam shpjeguar në nenet e mëparshme, ju lutem lexoni dhe lexoni përsëri   KETU .

Mirë, nuk ka strings bashkangjitur më, sepse shanset janë se do të jetë një post të gjatë, sepse imazhet më, unë thjesht të shpjegojë   si për të hyrë   prokurë  shfletuesi te Firefox, Google   Chrome dhe Internet Explorer.

1.   Vendosja   Prokurë   Në server   Browser Firefox

Në të vërtetë se si për të hyrë   prokurë   Firefox browser kam sqaruar në artikullin tutorial   Këshilla për të mbajtur Aktuale Aktuale Internetan çrregullimeve Smartfren (mirëmbajtja).   Por këtu unë do të përpiqet të shpjegojë atë pa pushim.

- Shko tek   Options Menu >>

opsionet e shfletuesit firefox

- Zgjidh Tab   Rrjeti i Avancuar >> Settings >>

Rrjeti settings shfletuesit firefox

- Zgjidh   Udhëzues   Prokurë   Plotësoni >> Configuration   Prokurë   dhe Port >> Kontrolloni përdorni këtë   proxyserver për të gjithë >> protokolleve OK

të hyjë firefox prokurë të shfletuesit tuaj

- Done, tani   Shfletuesi Firefox   ju tashmë përdorin   prokurë   si ju hyjnë

2.   Vendosja   Prokurë   Në Browser Server   Google   Krom

- Zgjidh   Menu   në anën e sipërme të djathtë të shfletuesit >>   Cilësimet

Shfletuesi Chrome settings menu

- Shkoni poshtë, klikoni Trego Settings avancuar

avancuar krom vendosjen shfletuesi

- Shkoni poshtë përsëri dhe pastaj zgjidhni   Ndryshim   Prokurë   Cilësimet >> LAN Settings

ndryshojë proxy settings shfletuesin Chrome

- Kontrollo   Përdorni një   prokurë   server per ........ Plotësoni >>   prokurë   dhe portin ju shikoni proxy të anashkalojë >>   server për .... Në rregull

Proxy shfletuesi Chrome insert

- Done, browser-   Google   Chrome ju jeni duke përdorur   prokurë   server

3.   Vendosja   Prokurë   Server Në Internet Explorer Browser (IE)

E pra, në të vërtetë   vendosjen e   prokurë   në   Internet shfletuesi Explorer   është e barabartë me   vendosjen e   shfletuesi proxyuntuk   Google   Chrome në krye. Dhe edhe në qoftë se ju keni hyrë në   prokurë   shfletuesi   Google   Chrome pastaj automatikisht   Internet shfletuesi Explorer   gjithashtu përdor   prokurë   shfletuesi  Google   Chrome herët. Këtu është se si.

- Identifikohu   Cilësimet Internet Options >>

Internet Explorer settings

- Zgjidhni tab   Lidhjet >> LAN Settings

LAN internet explorer settings

- E pra hapi tjetër si hap për të hyrë   prokurë   Google   Chrome në krye

Proxy shfletuesi Chrome insert

Bërë të gjithë, në mënyrë që unë mund të ndajnë lidhje   si për të hyrë   prokurë   server në shfletuesin Firefox,   Google   Chrome dhe Internet Explorer. Sepse unë jam një përdorues besnik   Shfletuesi Firefox   jaranga ndodh një herë duke përdorur një shfletues të tilla si   Google   Për më tepër Chrome Internet Explorer. Shpresojmë se ky artikull të vogël të rrisë njohuritë tuaja.

Deponia e Lirë , shkolla medrese , libër administrata , rreth UKG SD , 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar