Jumat, 09 Agustus 2013

Maniere verskyn op bladsy 1 van Google vir die blog

Maniere verskyn op bladsy 1 van Google vir die blog - SEO is baie belangrik om te help om ons blog te sien deur Google op die eerste bladsy. Maar, SEO is nie 'n maklike saak nie, is nog steeds ek verward oor SEO. Bietjie vir bietjie, sal ook as jy voer 'n reeks eksperimente te verstaan wat SEO is.

'N paar maande gelede, het ek 'n eksperiment om te skryf in 'n Google-soektog vir die term "minder praat meer doen nie." Maar, tot op die 3de bladsy het ek nog nie my blog gevind, dit maak my lui die volgende bladsy, wie wat enige van my blog weet oop te maak? Ek glo dat my besigheid is nie gemaksimeer.

Maar, 'n paar dae gelede, het ek weer self die eksperiment om te soek met dieselfde sleutelwoorde, en die resultaat is my blog verskyn op die eerste bladsy en die nommer 1. Ek is regtig tevrede met my prestasie nie, beteken dit dat my pogings nie tevergeefs.

Term "minder praat meer doen" is nie 'n maklike navraag. Vir my is hierdie dokumente is sleutelwoorde wat super duper wêreldwyd. Ek het my teenstanders gewig te klop. Probeer om die nommer van die resultate om daarop te let, is daar ongeveer 700 miljoen beloop.

Hoe kan ek? Jy hoef net om hard te werk, jou tyd neem om jou blog te bou. Harde werk nie altyd nie beteken dat jy het 'n 100 keer 'n dag te plaas, maar jy het om hard te werk om uit te vind maniere-how. Daar is 'n baie wenke.

Hierdie tyd rochyannr sal gee wenke eenvoudig as wat ek kan uit my eie ervaring in staat wees om te verskyn op die eerste bladsy. Ek het altyd vashou aan hierdie wenke 'n blog wat groei te skep, en God bereid sal voortgaan om te ontwikkel.
Hier is hoe lyk die blog op Page 1 Google:

1. Stuur jou blog te searh enjin
    Jy kan besoek die Google webmaster jou blog te registreer om te Google. Eerlik, ek het net registreer jou blog op Google alleen, vir 'n ander SE as Bing, Yahoo, ens Ek het probeer om dit met die hand. Ek cuman freewebsubmission gebruik om aan te meld vir 'n ander SE in nie-handleiding. Teken Soek enjin met maklik as wat jy wil in te teken op die SE vinnig.

2. Sit Metatags
Ek is nog steeds verward oor wat dit is en wat metatags gebruik, metatags dat ek my soektog op Google, maar het nie die definisie. Al wat ek weet, is op bladsy SEO omdat hulle niks gehad het om te doen in die inhoud van die blog. Maar, ek is seker sy rol is baie belangrik vir 'n blog. so, ignoreer nie hierdie een wenke.

3. Sit sitemap blog
Ek het ook net die installering van Google sitemap. Vir ander SE Ek het nie probeer. Die google sitemap te installeer moet jy na Google webmeester. Vir 'n maksimum resultate wat jy kan aansluit ander SE sitemap.

4. Maksimeer navraag
Verryk elke woord in die inhoud, indien enige ryk inhoud woordeskat, meer geneig sou wees geïndekseer deur Google, want Google-indeks blog boodskappe van die blog deur.

5. Skep 'n gemaklike blog
Dit is ook 'n belangrike punt vir jou, sou die blog ligter vir die laai 'n voordeel deur Google, so minimalirkan blog widgets wees, en te sorg dat die inhoud, as besoekers kom na die blog om inligting te vind, indien maklik laai blog sal besoekers gemaklik en op jou gemak. Jy moet ook die bou van jou blog Wys Professionele Lyk goed so Google het ook gekyk na ons blog.

6. Exchange skakels met ander blogs
Dit is die af bladsy SEO wenke, want dit was buite die beheer van die blog, ruil skakels ook 'n belangrike punt vir die blog te stel aan ander mense, as jy baie van die skakels van ander blogs wat verwys na jou blog, Google sal ook vereenvoudig ons blog indeks. Asseblief ruil bande met ons blog.

7. Ping
Ping is ook nodig as gevolg van SE in te lig dat ons blog se nuutste updates, so probeer om elke dag ping. Daar is baie eienskappe van 'n ping op die internet wat jy kan vind op Google .

8. Artikels aan die artikel Gids Sites
Nuut op die site wat ek het ook probeer om die kruis. My, omdat die verkeer hupstoot blog verkeer. Ek het reeds geweet my en die artikels 'n paar keer daar. Die ander is ek nog steeds verward, maar ek is nog steeds verward infogue gebruik. Vir ander asseblief googlen sendiri.hehehe

Wel, dit is eenvoudige wenke van my, kan jy probeer om een vir een. As maksimum resultate sal beter wees. As jy enige ander wenke wat jy kan byvoeg by kommentaar lewer kritiek en advies asook so dat daar is geen skade.
'N Paar artikels oor vanmiddag hopelik, voordele kan bied, en al die antwoorde op jou vrae, het die naweek oorleef, dankie

Backlinks to: Kepala Madrasah, kinerja kepala sekolah, Administrasi Khusus Kepala Sekolah, Administrasi Umum Kepala Sekolah, Administrasi Kepala Sekolah dan Guru, Rencana Kerja Sekolah, Administrasi Madrasah,
-
Gepos deur Blogger in Google Aan God

Tidak ada komentar:

Posting Komentar